vido adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Araba Satışları Durdu mu?
62
●4.992
- 09-10-2023, 01:03:02Özellikle bayiler çok çirkin işlere girerek insanları fena kandırmaya çalışıyordu. Ben şu anki durumdan gerçekten memnunum. Sorun değil benim aracımın da fiyatı düşsün. Yeter ki her şey normal seviyelere gerilemeye devam etsin
- 09-10-2023, 01:41:25Türkiye'de herkes ama herkes birazcık cebine parayı koyan arabayıda yatırım aracı yaptığı için üstüne milletimizin bitmek tükenmek bilmeyen fırsatçılığı ve açgözlülüğü de eklenince arabalar arşa çıktı bir kere.. Piyasanın bu hale gelmesinde zerre katkısı olan tüüüüüüüm paydaşlara tüm türkiye sürekli selam söylüyor ben de dahil.. Yani ben selam diyorum siz ne olduğunu biliyorsunuz
Piyasayı aktif takip eden biri değilim ama gördüğüm duyduğum satışların durduğu ancak fiyatların inmediği.. Başka bir gözlemimde kaç yıldır bir türlü stoklara giremeyen sıfır otomobillerin birden tataaaaa diye ortaya çıkması oldu...
İşte devlet devlet olmazsa böyle oluyor demek.. Kurunun yanında yaşta yanacak belki ama Allah'tan dileğim öyle bir hale gelsin ki bu satışlar bırak araba satmayı kuru ekmek alacak paraya muhtaç kalsınlar.. - 09-10-2023, 01:43:04Bu konu kininizi kusacagınız veya gülerek kötü niyetler belirtebileceğiniz bir konu değildi aslına bakarsanız. Ben sadece araçlarla ilgili bir soru sordum. Ve sizin cevabınız bu soruyla uzaktan ya da yakından ilgisiz. 🙂zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Araç fiyatları daha düşer mi yoksa fiyatlar artar mı ile ilgili spesifik yanıtınız varsa alayım yoksa da teşekkürler hocam. - 09-10-2023, 01:45:12Hocam Türkiye'de neyin fiyatının gerilediğine denk geldiniz bugüne kadar siz? Emlak ve arabalar en yüksekte gördükleri fiyatları asla unutmazlar.. Minik önemsenmeyecek gerilemelerin dışında elbette aşağı inmeyecek..orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-10-2023, 07:05:09özet bu kimse ben yüksekten aldığımı düşüğe satmam çakalligina gitmesin 👌
sio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu araç piyasasındaki dalgalanma, kötü niyetle kullananlara ohh olsun... Özellikle galericilere.
Piyasayı aktif takip eden biri değilim ama gördüğüm duyduğum satışların durduğu ancak fiyatların inmediği.. Başka bir gözlemimde kaç yıldır bir türlü stoklara giremeyen sıfır otomobillerin birden tataaaaa diye ortaya çıkması oldu...