zekikaynak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de herkes ama herkes birazcık cebine parayı koyan arabayıda yatırım aracı yaptığı için üstüne milletimizin bitmek tükenmek bilmeyen fırsatçılığı ve açgözlülüğü de eklenince arabalar arşa çıktı bir kere.. Piyasanın bu hale gelmesinde zerre katkısı olan tüüüüüüüm paydaşlara tüm türkiye sürekli selam söylüyor ben de dahil.. Yani ben selam diyorum siz ne olduğunu biliyorsunuz Piyasayı aktif takip eden biri değilim ama gördüğüm duyduğum satışların durduğu ancak fiyatların inmediği.. Başka bir gözlemimde kaç yıldır bir türlü stoklara giremeyen sıfır otomobillerin birden tataaaaa diye ortaya çıkması oldu...

İşte devlet devlet olmazsa böyle oluyor demek.. Kurunun yanında yaşta yanacak belki ama Allah'tan dileğim öyle bir hale gelsin ki bu satışlar bırak araba satmayı kuru ekmek alacak paraya muhtaç kalsınlar..
Bu konu kininizi kusacagınız veya gülerek kötü niyetler belirtebileceğiniz bir konu değildi aslına bakarsanız. Ben sadece araçlarla ilgili bir soru sordum. Ve sizin cevabınız bu soruyla uzaktan ya da yakından ilgisiz. 🙂

Araç fiyatları daha düşer mi yoksa fiyatlar artar mı ile ilgili spesifik yanıtınız varsa alayım yoksa da teşekkürler hocam.