vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 ay önce iki tane showroom'a gittim ve kayıt oluşturdular. Biri Peugeot, diğeri VW markaydı. Geçen hafta her ikisi de beni aradılar; Peugeot hemen teslim edilebileceğini söyledi, VW ise 1-2 hafta içinde teslim edebileceklerini belirtti. 4 ay önce VW, eğer peşin ödeme yaparsam belki yılbaşına kadar teslim edilebileceğini söylüyordu Bu araç piyasasındaki dalgalanma, kötü niyetle kullananlara ohh olsun... Özellikle galericilere.

Bu durum, kredi faiz oranlarının yükselmesiyle de etkilendi. Bakalım ilerleyen zamanlarda neler olacak.
Umarım ülkemizde araçlar bi amaç olarak kullanılır hale gelir yatırım aracı değil!
Özellikle bayiler çok çirkin işlere girerek insanları fena kandırmaya çalışıyordu. Ben şu anki durumdan gerçekten memnunum. Sorun değil benim aracımın da fiyatı düşsün. Yeter ki her şey normal seviyelere gerilemeye devam etsin