• 18-07-2023, 17:45:45
    #1
    Araç ruhsatını kaybettim çıkarma süreci nasıl işliyor bilgisi olan var mı?
  • 18-07-2023, 17:47:36
    #2
    Emniyet trafik şubesine gidip ruhsat başvuru tutanağı alacaksın. Yanında muayene kağıdı ve zorunlu trafik sigorta poliçesi ile notere gideceksin. Yanına para almayı unutma knk bu ara soygun var
  • 18-07-2023, 18:11:56
    #4
    MedyaSenin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emniyet trafik şubesine gidip ruhsat başvuru tutanağı alacaksın. Yanında muayene kağıdı ve zorunlu trafik sigorta poliçesi ile notere gideceksin. Yanına para almayı unutma knk bu ara soygun var
    teşekkürler hocam

    bir akıllı sensin zaten ben Google'da aratmayı bilmiyorum.
  • 18-07-2023, 18:12:44
    #5
    Ucube adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler hocam



    bir akıllı sensin zaten ben Google'da aratmayı bilmiyorum.
    Demek ki
  • 18-07-2023, 22:16:38
    #6
    artık ruhsatı kaybedince yeni ruhsat çıkarırken plakan da değişiyor. eski plakalarla beraber gitmen lazım. yeni ruhsat ve yeni plaka veriyorlar baya masraflı iş yani