Emniyet trafik şubesine gidip ruhsat başvuru tutanağı alacaksın. Yanında muayene kağıdı ve zorunlu trafik sigorta poliçesi ile notere gideceksin. Yanına para almayı unutma knk bu ara soygun var
teşekkürler hocam
bir akıllı sensin zaten ben Google'da aratmayı bilmiyorum.