Bmw e60 kullanan varmı? Almak istiyorum.
9
●358
- 09-02-2023, 18:42:08Hocam ben 2006 modelini kullanmıştım İç dış M paket 5.30 Xd olanını. Gerçekten muazzam bir araçtı.
Motor, enjektör ve turbo kısmına özellikle baktırın çünkü partikül filtresi sürekli tıkandığı için değiştirmek zorunda kalmıştım.
Bilgisayara bağladığınız da partikül filtresinin ölçümünü görebiliyorlar. (Dizel) - 09-02-2023, 18:53:165.35 al bak keyfine adrenalin seviyorsan uçana kaçana gideri vardır