Hocam ben 2006 modelini kullanmıştım İç dış M paket 5.30 Xd olanını. Gerçekten muazzam bir araçtı.
Motor, enjektör ve turbo kısmına özellikle baktırın çünkü partikül filtresi sürekli tıkandığı için değiştirmek zorunda kalmıştım.
Bilgisayara bağladığınız da partikül filtresinin ölçümünü görebiliyorlar. (Dizel)