Piyasa fiyatının kat kat düşüğüne alıp sanayi paket diyenlere fazla itimat etmeyin hocam, dizelini alın keyfinize bakın bendede 540var yaptığım masraflar genelde keyfi masraf oluyor. Motoruna iyi baktırın yaslanın arkanıza ☺