Konu
Bmw e60 kullanan varmı? Almak istiyorum.
09-02-2023, 19:27:26
#9
YasinReal
Piyasa fiyatının kat kat düşüğüne alıp sanayi paket diyenlere fazla itimat etmeyin hocam, dizelini alın keyfinize bakın bendede 540var yaptığım masraflar genelde keyfi masraf oluyor. Motoruna iyi baktırın yaslanın arkanıza ☺