Civic mi Corolla mı?
39
●1.664
- 20-10-2022, 22:28:222019'dan beri 1.6 otomatik Civic kullanıyorum. BRC Platinum LPG taktirdim. Yaylalar dahil dik birçok yokuşta kullanıyorum. Performans anlamında bir problem yaşamadım. Corolla'da güzel araba, Kıyaslama yaparsak gerek iç gerek dış tasarım olarak Civic kesinlikle daha iyi. Civic arka tarafı özellikle aileler için daha geniş ve rahat. Servis pahalı denmiş, bu birçok markada böyle. Ben Euromaster'da yıllık bakımı yaptırıyorum, hem istediğim kaliteli yağı koyuyorlar hemde servisin 3te 1i fiyatına, bunlar mesele değil. Kararsız kalıyorsanız iki aracıda test edin derim.
- 20-10-2022, 23:07:43Gözü kapalı corolla. Civic için davulun sesi uzaktan hoş gelir derim.
- 21-10-2022, 01:54:53Hocam Alalh aşkına FIAT nereden çıktı arkadaşın arasında kaldığı araçlarla aynı segment bile değil. Ne olacak bu FIAT kullanıcılarının en iyisi FIAT düşüncesiLaylaylom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Astra tavsiye etmeye gelmiştim ki edilmiş zaten bende tavsiye ederim hele ki bunların bi 135 beygir 1.6 olanları var of ki ne ofkeremyldrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2022, 11:37:34[QUOTE=ademsahin;1083717726]Hocam Alalh aşkına FIAT nereden çıktı arkadaşın arasında kaldığı araçlarla aynı segment bile değil. Ne olacak bu FIAT kullanıcılarının en iyisi FIAT düşüncesi

Üstad İnan ki Fiat ım yok ancak ben fiyat performans aracı olduğunu düşünüyorum..tabi ki bi Honda değil ama fiyatına göre en iyisi
işiniz zor.