Laylaylom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence ikisi de değil…fiyat performans kalitesi istiyorsan FIAT… ama illa birini seçeceksen civic…
Hocam Alalh aşkına FIAT nereden çıktı arkadaşın arasında kaldığı araçlarla aynı segment bile değil. Ne olacak bu FIAT kullanıcılarının en iyisi FIAT düşüncesi

keremyldrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam biraz farklı olacak ama civic ya da corolla alıp dağlarda tepelerde araba performanstan düşecek tıkanacak sonuçta turbosuz motorlar. Alın 1.4T Astra K veya Astra J dağlarda tepelerde vites düşürmek zorunda kalmayın Tabi biraz yakıt olarak fazla yakıyor ama sonuçta aslan beslersiniz hoşunuza gider. (ASTRA J KULLANICISIYIZ)
Astra tavsiye etmeye gelmiştim ki edilmiş zaten bende tavsiye ederim hele ki bunların bi 135 beygir 1.6 olanları var of ki ne of