[QUOTE=ademsahin;1083717726]Hocam Alalh aşkına FIAT nereden çıktı arkadaşın arasında kaldığı araçlarla aynı segment bile değil. Ne olacak bu FIAT kullanıcılarının en iyisi FIAT düşüncesi

Üstad İnan ki Fiat ım yok ancak ben fiyat performans aracı olduğunu düşünüyorum..tabi ki bi Honda değil ama fiyatına göre en iyisi