• 20-09-2022, 10:07:27
    #1
    Merhaba arkadaşlar. Şuan 85 model bir Vaz kullanıyorum ve sigorta + yakıt masrafları 2. araç olduğundan belimi bayağı bükmeye başladı. 2. araç şart olmasa da 15 dk lık yolu belediye otobüsü kullanınca 1 saatte gittiğimden dolayı ikinci araç gerekli.

    neyse gelelim soruma, geçen yt da dolaşırken minik motosikletimsi arabamsı elektrikli oturgaçlı götürgeçleri gördüm ve sigorta mtv den muaf olduğunu söylüyordu video çeken arkadaş. sarı sitede bi dolaştım akünün bir dolumu ile yaklaşık 100km gittiği ve 8 liralık elektrik kullandığını yazmışlar. yakıttan da tasarruf. ama gel gelelim 160k lira dolaylarında. bu arabamsı şeye bu kadar para vermek, 3-5 yıl sonra aküsünü değiştirmek için tekrar masraf, çok kullanılmayan bi araç olduğundan servis usta problemi derken avantajları/dezavantajlarını düşünürken kendimi çıkmazda buldum birde size danışmak istedim. aşağıya bulduğum araçların linklerini de bırakıyorum.

    siz ne dersiniz ?

    RKS M5:

    https://www.rksmotor.com.tr/model/m5.html

    RKS A1:

    https://www.rksmotor.com.tr/model/a1.html

    Ucuzlardan

    Regal Raptor k3 kls
    https://regalraptor.com.tr/regal-raptor-e-car-k3-kls-12


    Regal raptor k5
    https://regalraptor.com.tr/regal-rap...car-k5-long-11

    kral grande:

    http://www.kralmotor.com.tr/kr40-grande-5-7000/
  • 20-09-2022, 10:10:57
    #2
    trafiğe çıksa bir atv üstünü kapat aha sana araba. iyice cılkı çıktı yemin ederim. bu nedir yahu 160 bin liraya motor satıyorlar.
  • 20-09-2022, 10:15:05
    #3
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    trafiğe çıksa bir atv üstünü kapat aha sana araba. iyice cılkı çıktı yemin ederim. bu nedir yahu 160 bin liraya motor satıyorlar.
    atv ye de motor ehliyeti istiyorlar sanırım geçen annemin köyünde bi yaşlı teyzeye oğlu atv almış eşekle uğraşmasın diye, jandarmanın ceza yazdığını duymuştum kadın ehliyet fln almıştı. (sadece duyum mevzuatı bilmiyorum hiç)
  • 20-09-2022, 10:15:13
    #4
    Google 1. Sayfa Garantili
    Benim tavsiyem Citroen c1 gibi yakıt tüketimi düşük bir araç almanızdan yana olur. En azından ileride daha uzun mesafeli bir yere gitmek istediğinizde keşke elektrikli araç almasaydım demezsiniz.
  • 20-09-2022, 10:19:23
    #5
    Mevcut arabanı sat saxo 1.5 dizel klimalı al
    Kara düzen motoru vardır mazot pompası bosch ve motor üflemesi yoksa km ye bakma al yıllarca bin.

    Kaliteli yağ orjinal filtrelerle yıllarca sorunsuz binersin en ekonomik araba odur bilgine
  • 20-09-2022, 10:21:02
    #6
    beetle_juice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    atv ye de motor ehliyeti istiyorlar sanırım geçen annemin köyünde bi yaşlı teyzeye oğlu atv almış eşekle uğraşmasın diye, jandarmanın ceza yazdığını duymuştum kadın ehliyet fln almıştı. (sadece duyum mevzuatı bilmiyorum hiç)
    trafiğe çıkmıştır. atv ehliyete tabii ama trafiğe çıkamıyor.

    Alıntı
    ATV B1 Motosiklet Ehliyet Belgesi / Dört Tekerlekli Motosiklet; net motor gücü 15 KW'ı, net ağırlığı 400 KG'ı, yük taşımacılığında kullananlar için net ağırlığı 550 KG'ı geçmeyen dört (4) tekerlekli motosikletleri kullanacaklara verilir. Deneyim, Gerekmiyor.
  • 20-09-2022, 10:21:34
    #7
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim tavsiyem Citroen c1 gibi yakıt tüketimi düşük bir araç almanızdan yana olur. En azından ileride daha uzun mesafeli bir yere gitmek istediğinizde keşke elektrikli araç almasaydım demezsiniz.
    oda seçenekler arasında ama şuan ztn benim kaçındığım nokta 3k kadar çıkacak sigortası + şuan kullandığım arabada kışlık lastiğim yok 3k da kışlık lastık masrafım var. yine normal bir otomobil alırsam benzer durum söz konusu olacak
  • 20-09-2022, 10:23:06
    #8
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mevcut arabanı sat saxo 1.5 dizel klimalı al
    Kara düzen motoru vardır mazot pompası bosch ve motor üflemesi yoksa km ye bakma al yıllarca bin.

    Kaliteli yağ orjinal filtrelerle yıllarca sorunsuz binersin en ekonomik araba odur bilgine
    gelen cevaplardan anladığım elektrikliden "uzak dur"
  • 20-09-2022, 10:28:56
    #9
    1 haftadır kafamı benzer sebeplerden kurcalayan soru. ortamlarda konuşunca da tam bu modeller karşıma geldi. hatta dün de yine muhabbetini yaptık. bende yorumları merak ediyorum. ancak bunların hiçbirini alma diyenlerin değil, sorulan sorulara cevap verenlerin..