Merhaba arkadaşlar. Şuan 85 model bir Vaz kullanıyorum ve sigorta + yakıt masrafları 2. araç olduğundan belimi bayağı bükmeye başladı. 2. araç şart olmasa da 15 dk lık yolu belediye otobüsü kullanınca 1 saatte gittiğimden dolayı ikinci araç gerekli.

neyse gelelim soruma, geçen yt da dolaşırken minik motosikletimsi arabamsı elektrikli oturgaçlı götürgeçleri gördüm ve sigorta mtv den muaf olduğunu söylüyordu video çeken arkadaş. sarı sitede bi dolaştım akünün bir dolumu ile yaklaşık 100km gittiği ve 8 liralık elektrik kullandığını yazmışlar. yakıttan da tasarruf. ama gel gelelim 160k lira dolaylarında. bu arabamsı şeye bu kadar para vermek, 3-5 yıl sonra aküsünü değiştirmek için tekrar masraf, çok kullanılmayan bi araç olduğundan servis usta problemi derken avantajları/dezavantajlarını düşünürken kendimi çıkmazda buldum birde size danışmak istedim. aşağıya bulduğum araçların linklerini de bırakıyorum.

siz ne dersiniz ?

RKS M5:

https://www.rksmotor.com.tr/model/m5.html

RKS A1:

https://www.rksmotor.com.tr/model/a1.html

Ucuzlardan

Regal Raptor k3 kls
https://regalraptor.com.tr/regal-raptor-e-car-k3-kls-12


Regal raptor k5
https://regalraptor.com.tr/regal-rap...car-k5-long-11

kral grande:

http://www.kralmotor.com.tr/kr40-grande-5-7000/