• 21-06-2021, 16:39:25
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elinizde 150bin tl olsa siz hangi arabayı almayı düşünürdünüz?
  • 21-06-2021, 16:40:53
    #2
    Aynı bütçe ile Golf,Astra,Egea,Leon bakınıyorum.
  • 21-06-2021, 16:41:44
    #3
    150tl bin inşallah bir gün öyle paramız olur
  • 21-06-2021, 16:42:23
    #4
    O paralara araba kalmamış, öle batmışız, clio ya da fabia öneririm.
  • 21-06-2021, 16:42:44
    #5
    2 yıl önce güzel önerilerde bulunurdum
  • 21-06-2021, 16:42:59
    #6
    i30 Sanruflu
  • 21-06-2021, 16:43:04
    #7
    o paraya zaten sıfır yok hocam ondan ikinci el olarak jetta - accent blue - i20 2015 kasa alabilirdim
  • 21-06-2021, 16:43:57
    #8
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıl önce güzel önerilerde bulunurdum
    maalesef dediğiniz gibi, 2 sene önce 150bin tl elinizde olacaktı
  • 21-06-2021, 16:47:44
    #9
    Gayış egea alınabilir hocam bence. Sıfır arac olur en azından