• 08-04-2021, 20:22:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Edit; Piyasayı mahvetmişler
  • 08-04-2021, 20:22:50
    #2
    İlana basmadan önce aklımdan Tofaş geçiyordu
  • 08-04-2021, 20:24:05
    #3
    Kurumsal Üye
    Hayırlı satışlar km kaç kuruş yakıyor
  • 08-04-2021, 20:29:53
    #4
    Neden bu kadar pahalı satıyorsunuz?
  • 08-04-2021, 20:31:26
    #5
    Hayırlı satışlar gülerken sandalyeden düştüm.
  • 08-04-2021, 20:34:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    royxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlana basmadan önce aklımdan Tofaş geçiyordu
    İçimizde bir Tofaş’cı var hoca


    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar km kaç kuruş yakıyor
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    70 kuruşu gözden çıkar


    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden bu kadar pahalı satıyorsunuz?
    Ağır hasarlısı 320 bin lira hocam Tşk.

    dandanakan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar gülerken sandalyeden düştüm.
    Sandalyeye birşey olduysa Adresinizi atın hediye edim hocam Teşekkürler 😂
  • 08-04-2021, 20:38:50
    #7
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Adam haklı...Mercedes olsun 5 fazla olsun.
    Arabanın önünde yıldız olmayınca insan eksik hissediyor S kasa candır (:
  • 08-04-2021, 20:46:28
    #8
    Üyeliği durduruldu
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adam haklı...Mercedes olsun 5 fazla olsun.
    Arabanın önünde yıldız olmayınca insan eksik hissediyor S kasa candır (:
    Bak kendini seven konforunu düşünen kişi nasıl kendini belli ediyor yıldız gibi parlıyor 😂 Satıp E kasa alıcam hocam Ondan sonra S kasa planım var