TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam haklı...Mercedes olsun 5 fazla olsun.
Arabanın önünde yıldız olmayınca insan eksik hissediyor S kasa candır (:
Bak kendini seven konforunu düşünen kişi nasıl kendini belli ediyor yıldız gibi parlıyor 😂 Satıp E kasa alıcam hocam Ondan sonra S kasa planım var