Adam haklı...Mercedes olsun 5 fazla olsun.
Arabanın önünde yıldız olmayınca insan eksik hissediyor

S kasa candır (:
Bak kendini seven konforunu düşünen kişi nasıl kendini belli ediyor yıldız gibi parlıyor 😂 Satıp E kasa alıcam hocam Ondan sonra S kasa planım var