• 29-11-2020, 10:23:35
    #46
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun bi tur gezdirirsin artık
  • 29-11-2020, 10:36:05
    #47
    VipsMedya.Com
    Hayırlı olsun.... kazasız belasız binin fakat dogan sl tutlmayan kasası keşke slx alabilirseniz süper olurdu
  • 29-11-2020, 11:56:08
    #48
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam, bende 5 ay önce 15 bine 92 model bordo rengini aldım. On takım sıkıntılı olduğundan 0 aldığım 4 lastiğin 2sini yedi. 2 lastik daha almak lazım.

    Sıralı sistem olmadığından kışın çok zor çalışıyor LPG'de. Benzinde çalışmıyor şuanda onu yaptirmak gerekiyor.

    Benzinde çalışmasını yaptır sabahları ısınan kadar benzinde çalışsın sonra gaza atarsın sıralı sistem yaptırabilirsen o daha iyi olur otomatik hallediyor
  • 29-11-2020, 12:40:13
    #49
    Hayırlısı olsun, bende sizin gibi düşünüyorum TR'de kalmaya karar verseydim alacağım araç ya Tofaş ya da Kartal olacaktı.
  • 29-11-2020, 15:11:47
    #50
    GOOGLE PARTNER AJANS ✅
    Hayırlı olsun hocam kazasız belasız , kartal mı vardı bide bundan önce
  • 29-11-2020, 16:00:22
    #51
    Oha ya, zamanında punto almıştık aynı paraya
  • 29-11-2020, 16:00:39
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı olsun rabbim kaza bela vermesin.
    Mevcut piyasaya göre aracınız f/p diyebilirim kaportası felan baya temiz.

    Ama şahsi görüşüm bu araba o fiyat vereceğime hiç almam daha iyi
  • 29-11-2020, 16:05:37
    #53
    Hayırlı olsun hocam
  • 29-11-2020, 16:40:38
    #54
    Hayırlı olsun şekil duruyor🙂 füme mi yoksa siyah mı ?