• 28-11-2020, 23:07:49
    #37
    Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin
  • 28-11-2020, 23:13:21
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hayırlı olsun hocam kazasız belasız inşallah
  • 28-11-2020, 23:17:37
    #39
    emretanerc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden gelmesin
    Biz bir aile değil miyiz?
    Sevincimizi paylaşamayacak mıyız?
    Nereden onay almamız gerekiyor

    Hayırlı olsun kardeşim.
    Aynen kanka aileyiz, aile içinde herkez senden en ufak bi yardım istediğinde para istiyormu böyle dediğine göre istiyor
  • 28-11-2020, 23:37:24
    #40
    Hayırlı olsun kazasız belasız inşallah
  • 29-11-2020, 01:09:37
    #41
    Fiyatlar üzücü ama araç güzel duruyor hayırlı olsun güle güle kullanın kazasız belasız
  • 29-11-2020, 01:11:21
    #42
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun hocam, yakında çocuğum oldu diye konu gelicek diye bekliyorum 😅😂
    ohoo forumda çok var bu tarz birşey olmaz, forumda forumu suistimal edenler olsada güzel kalpli insanlarda mevcut sevincini burada paylaşan.
  • 29-11-2020, 01:11:39
    #43
    hayırlı olsun hocam kazasız belasız binin hocam
    sanırsam sağ tekerlek sola doğru dönmüş
  • 29-11-2020, 01:53:21
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Agustosta 2004 TOYOTA aldım 54 bine şuan satış emsali +90.000 satarken acımasızlık olsa da elden bir şey gelmiyor. İyi ki almışım diyorum. Hayırlı olsun sizede hocam
  • 29-11-2020, 09:41:26
    #45
    Hayırlı olsun hocam, bende 5 ay önce 15 bine 92 model bordo rengini aldım. On takım sıkıntılı olduğundan 0 aldığım 4 lastiğin 2sini yedi. 2 lastik daha almak lazım.

    Sıralı sistem olmadığından kışın çok zor çalışıyor LPG'de. Benzinde çalışmıyor şuanda onu yaptirmak gerekiyor.