• 26-12-2019, 19:13:23
    #10
    2 sene kullanmış biri olarak gene olsa gene alırım diyorum. evet parçaları pahalı ama vurup kırmadıkça parça ihtiyacınız olmuyor mekanik olarak sağlam araba. ama 1.6 olanları tavsiye etmem 1.8 veya 2.0t modelleri oldukça keyifli ve konforlu araçlardır
  • 26-12-2019, 19:19:09
    #11
    @MadLuck; otomatiğini önerir misiniz
  • 26-12-2019, 19:25:24
    #12
    comingxweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @MadLuck; otomatiğini önerir misiniz
    otomatiğini kullanmak hiç nasip olmadı ama sorunlu olacağını sanmıyorum. zaten o yaştaki arabaların bir çoğu 4 ileri otomatik şanzıman kullanırken s40 ların otomatiği 5 ileri şanzımanlı. ben tavsiye ederim
  • 26-12-2019, 19:36:05
    #13
    içinde renault motoru olan volvo yu almayın derim ben
  • 31-12-2019, 12:29:55
    #14
    almayın hocam volvonun ikinci eli zaten kötü bir de 20 yaşında araçla başınızı hiç yakmayın