2000 Model Volvo S40 Alınır mı ?
13
●1.152
- 26-12-2019, 19:25:24otomatiğini kullanmak hiç nasip olmadı ama sorunlu olacağını sanmıyorum. zaten o yaştaki arabaların bir çoğu 4 ileri otomatik şanzıman kullanırken s40 ların otomatiği 5 ileri şanzımanlı. ben tavsiye ederimcomingxweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle