comingxweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@MadLuck; otomatiğini önerir misiniz
otomatiğini kullanmak hiç nasip olmadı ama sorunlu olacağını sanmıyorum. zaten o yaştaki arabaların bir çoğu 4 ileri otomatik şanzıman kullanırken s40 ların otomatiği 5 ileri şanzımanlı. ben tavsiye ederim