Konu
2000 Model Volvo S40 Alınır mı ?
26-12-2019, 19:25:24
#12
MadLuck
comingxweb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
@
MadLuck
; otomatiğini önerir misiniz
otomatiğini kullanmak hiç nasip olmadı ama sorunlu olacağını sanmıyorum. zaten o yaştaki arabaların bir çoğu 4 ileri otomatik şanzıman kullanırken s40 ların otomatiği 5 ileri şanzımanlı. ben tavsiye ederim