2 sene kullanmış biri olarak gene olsa gene alırım diyorum. evet parçaları pahalı ama vurup kırmadıkça parça ihtiyacınız olmuyor mekanik olarak sağlam araba. ama 1.6 olanları tavsiye etmem 1.8 veya 2.0t modelleri oldukça keyifli ve konforlu araçlardır