• 12-07-2018, 19:55:13
    #1
    Merhaba Arkadaşlar,

    Şuan kullanmakta olduğum bir aracım var ve değiştirmeyi düşünüyorum.İnternetten bir kaç araştırma yaptım ve aklımda olan 2 araç kaldı. Kullanan arkadaşlarım veya tavsiye edecek olan arkadaşlarım aşağıda belirtiğim hangi aracı sizce tavsiye edersiniz. Performans,yol tutuşu ve konfor bakımından.

    Audi a4 1.8 TFSİ
    Wolkswagen Golf 7 1.2 TSİ
    Wolkswagen Golf 7 1.4 TSİ


    İPhone 8 Plus Tapatalk uygulaması aracılığıyla gönderildi.
  • 12-07-2018, 20:08:48
    #2
    Hepsi birbirinden farklı segmentler, ama kalite rahatlık derseniz a4 ler iyidir. Eski kasa bile olsa konforludur.
  • 13-07-2018, 09:41:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Eğer benzinden yana sıkıntın yoksa A4`ü kaçırma. Benimde hayalim A4 almak
  • 13-07-2018, 10:38:16
    #4
    TFSI güzel yakar. Bütçeniz yetiyorsa 1.4 TSI performans ve yakıt anlamında mutlu eder.