Merhaba Arkadaşlar,
Şuan kullanmakta olduğum bir aracım var ve değiştirmeyi düşünüyorum.İnternetten bir kaç araştırma yaptım ve aklımda olan 2 araç kaldı. Kullanan arkadaşlarım veya tavsiye edecek olan arkadaşlarım aşağıda belirtiğim hangi aracı sizce tavsiye edersiniz. Performans,yol tutuşu ve konfor bakımından.
Audi a4 1.8 TFSİ
Wolkswagen Golf 7 1.2 TSİ
Wolkswagen Golf 7 1.4 TSİ
İPhone 8 Plus Tapatalk uygulaması aracılığıyla gönderildi.