• 31-05-2016, 22:11:57
    #1
    Selamlar,

    Arkadaşlar ön plakamın yuvası sağlam değildi ve herhalde yoldayken düştü. Aracımın plakası Mardin plakası ama biz İzmir'de ikamet etmeye başladık.

    Trafik şubeye başvurduğumuz zaman aynı plaka mı basılacak? 47 mi? Yoksa İzmir 35 plakası mı?

    Şimdiden teşekkürler.

    + Ve ne kadara patlar toplam bu işlemler?
  • 01-06-2016, 21:05:39
    #2
    Bilgisi olan yok mu arkadaşlar?
  • 02-06-2016, 17:44:54
    #3
    15 TL ücreti olması lazım yanlış bilmiyor isem diğer sorunun cevabını bilmiyorum.
  • 02-06-2016, 23:48:24
    #4
    NuhGuleyyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 TL ücreti olması lazım yanlış bilmiyor isem diğer sorunun cevabını bilmiyorum.
    Selam,

    Hocam 300 ila 600 TL arasında fiyat diyorlar yahu .)
  • 04-06-2016, 12:27:06
    #5
    Merhaba, yeni yönetmeliğe göre değiştirmeniz gerekiyor.

    http://www.haberturk.com/gundem/habe...plakalara-ayar
  • 04-06-2016, 17:39:55
    #6
    Trafik şubeye başvurduğunuzda aynı plakanız basılır eğer bunun ücreti varmı bilmiyorum.Ama plaka değiştirmek istiyorum diye de başvurursanız bunun ücreti 100 küsüratlı bir ücreti vardı.
  • 05-06-2016, 00:50:03
    #7
    Insomnia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, yeni yönetmeliğe göre değiştirmeniz gerekiyor.

    http://www.haberturk.com/gundem/habe...plakalara-ayar
    HelluvA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trafik şubeye başvurduğunuzda aynı plakanız basılır eğer bunun ücreti varmı bilmiyorum.Ama plaka değiştirmek istiyorum diye de başvurursanız bunun ücreti 100 küsüratlı bir ücreti vardı.
    Selam,

    Cevaplarınız için teşekkür ederim. Okudum haberi, tanıdığım sigortacı da ne kadar masraf çıkacağını söylemedi. Ama plaka,sigorta(Farkı) falan dahil 600 falan diyor. Bu kadar çıkar mı acaba yahu .)

    Cevap veren herkese R10+ verdim, teşekkürler.
  • 07-06-2016, 00:44:18
    #8
    Yeniden selamlar,

    Tam olarak bilgisi olan yok mu arkadaşlar, özellikle fiyat konusunda?
  • 26-06-2016, 15:28:49
    #9
    Hiç bilgisi olan yok yani? .))