Selamlar,
Arkadaşlar ön plakamın yuvası sağlam değildi ve herhalde yoldayken düştü. Aracımın plakası Mardin plakası ama biz İzmir'de ikamet etmeye başladık.
Trafik şubeye başvurduğumuz zaman aynı plaka mı basılacak? 47 mi? Yoksa İzmir 35 plakası mı?
Şimdiden teşekkürler.
+ Ve ne kadara patlar toplam bu işlemler?