Merhabalar.
Clio 2 kullanmis yada kullanan arkadaslarimdan tecrubelerini ogrenebilirmiyiz.
Sanirim 1.2/1.4/1.6 motor secenekleri var. Kim ne hangisini onerir? 1.2 kotu bir secimmi olur? Parca fiyati , kronik arizalari varmidir bu tarz seyleri ogrenmek isterim
CLIO 2 hakkinda dusunceleriniz?
3
●662
- 27-04-2015, 22:49:41Merhaba, motorlu araçlar teknolojisi okumaktayım renault motorları bakımları yapıldığı sürede bir sorun yapmaz. Clio 2'lerde turbo arızası olabiliyor. Parçaları uygun olur hocam 1.2 16V 75HP Benzin+LPG Olarak kullanabilirsiniz performans açısından çok beklentiniz olmamalı eğer lpgyi tercih ederseniz benzindeki performansı alamazsınız. Araç yakıt bakımından ekonomik.