Merhabalar.

Clio 2 kullanmis yada kullanan arkadaslarimdan tecrubelerini ogrenebilirmiyiz.

Sanirim 1.2/1.4/1.6 motor secenekleri var. Kim ne hangisini onerir? 1.2 kotu bir secimmi olur? Parca fiyati , kronik arizalari varmidir bu tarz seyleri ogrenmek isterim