Araç tamirdeyken satış
7
●665
- 01-07-2014, 16:35:25Bikaç gün önce arabamı sattım. Pazartesi satışını verecektim. Şehirdışında olduğumdan bikaç gün ertelemem gerekti. Bugün gelen telefonda kaza yaptığını tutanak tutup aracı kaportacıya götürdüğünü söyledi. Bi iki gün daha işim var. Hafta sonuna doğru satış versem, herhangi bir sıkıntılı durum varmı. Benim sigorta tutanağa işlendi sonuçta. Bilgisi olanlar varmı
- 01-07-2014, 16:46:58Eğer tutanak tutulduysa üzerinize işlenmiştir sanırım. Eğer bunu istemiyorsanız onu iptal edip tekrar resimlerle siz tutanak tutabilirsiniz. Arkadaşında dediği gibi biraz yüksek ödemek zorunda kalırsınız. Ayrı yeten paranızı aldıysanız sıkıntı yok ama biran önce verin devri şuandan itibaren başlarlar bu araba bize hiç hayırlı gelmedi demelere...
- 02-07-2014, 01:20:39Alıcıdan yana sıkıntı yok, güvenmesem vermezdim zaten. Daha önce başına gelmediği için bîlmiyorum. Bizim arabaya arkadan vurmuşlar, bizde kusur yok. Tutanaktada belirtmîş arkadan duramayıpta vurduğunu. Benim sigortam onun hasarını karşılarmı. Karşılamasada benim bidahaki sigortamda fazla para ödemem söz konusumu. Araçlar tamirdeyken satışı verdiğimde sigortam düşüyormu. Yararlanabilirlermi yinede gibi konular kafama takıldı
- 04-07-2014, 18:01:51Merak etmeyin, tutulan tutanakta arkadan vurduğunu karşı taraf yazıp imzalamışsa sizi ilgilendiren herhangi birşey olmaz, sigortanız karşı tarafın hasarını karşılamaz, doğal olarak hasarsızlık indirimi almaya devam edersiniz.
aracı sattığınız günden öncesi için sigortanızın sorumluluğu yine devam eder. siz aracı sattığınızı belirterek noter kağıdı ile sigortanıza başvurup sattığınız günden sonraki kalan günleriniz için geri ödeme alabilirsiniz.