Eğer tutanak tutulduysa üzerinize işlenmiştir sanırım. Eğer bunu istemiyorsanız onu iptal edip tekrar resimlerle siz tutanak tutabilirsiniz. Arkadaşında dediği gibi biraz yüksek ödemek zorunda kalırsınız. Ayrı yeten paranızı aldıysanız sıkıntı yok ama biran önce verin devri şuandan itibaren başlarlar bu araba bize hiç hayırlı gelmedi demelere...