• 26-05-2014, 03:17:27
    #1
    Arkdaşlar , 4-5 yıldır iyi kötü biraz para biriktirdim. Artık bu para birikitrme işinden çok sıkıldım . Sanki boşa çalışıyorum gibi geliyor...

    Kendimi ödüllendirmek amaçlı araba almak istiyorum.

    Şuanki arabam C2 2006 dizel

    Bunu satıp

    Seat Leon 2013Model
    Opel Astra 2013 Model
    Megane 2013 Model
    Audi A3 2009-2011 Model
    BMW 3,16 2008-2011 Model
    Mercedes c180 2008-2011 Model

    Yada Kredi çekip BMW 3.20 Ci
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...61648443/detay


    * Haftada maks 100km yapıyorum
    * Vergisi problem değil
    * İç görünüş çok önemli
  • 26-05-2014, 05:33:21
    #2
    Paran varsa Mercedes A180 serisi alabilrisin.

    İçine hasta oalcaksın.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...65856726/detay
  • 26-05-2014, 05:42:04
    #3
    Darklord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paran varsa Mercedes A180 serisi alabilrisin.

    İçine hasta oalcaksın.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...65856726/detay
    şahsen sırf o ortadaki çıkıntı sonradan takma gibi duran ekran yüzünden almam bu arabayı ilk gördüğümde de nefret etmiştim hala nefret ediyorum
  • 26-05-2014, 05:47:36
    #4
    2014 Model Opel Astra 1.3 136 HP Dizel Sport paket alabilirsiniz. 77 Bin lira, 76 veya biraz daha iyimser olursak 75'e el sıkışabilirsiniz.
  • 26-05-2014, 05:50:01
    #5
    9 aydır bende Hybrid Spirit var : araba

    yakıt cimrisi dememe gerek yok sanırım, iç konfor kusursuz.. Sürüş konforu mükemmel ses yok marş motor yok çift motorlu 10 saniyede 100km ye çık 3 saniyede dur o derece.. Aradığınız konforsa bu araca bakın derim. En güzel tarafı deri koltuklara mavi şeritlerle gösterge panellerinin mavi ışıkları, döşeme ayrı kalite zaten.. 70 bin 2014 modeli satışta ben 2013ünü 57 bine aldım (65 bini buldu kredilerle) , değer kazanan bi model yatırım olarak da değerlendirilebilir

    not: benim gibi araba delisiyseniz bir anda en çok sevdiğiniz şey haline gelir o derece tatlıdır benzin motor 1.5 elektrik motor 50 beygir kadar ama 200'e yaklaşınca bile motorun sessiziliği 1.9 motorlara taş çıkarır bence. Beyaz sedefli modeli güneş ışınlarına göre renk değiştiriyor hafif ama. araç karbon, çelik değil bu nedenle daha hafif daha sağlam. 1.5 motordan verim bu nedenle yüksek.
  • 26-05-2014, 13:01:54
    #6
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2014 Model Opel Astra 1.3 136 HP Dizel Sport paket alabilirsiniz. 77 Bin lira, 76 veya biraz daha iyimser olursak 75'e el sıkışabilirsiniz.
    Ufak bir düzeltme yapayım. 136 beygirlik motoru 1.3 değil 1.6' dır. Bayiler Sport modelini 70k' a bırakıyor. Gece sürüşü çok yapıyorsanız AFL far sistemi sebebiyle Cosmo tercih edebilirsiniz. Onun da fiyatı 76k civarında olması gerek.

    Araca gelecek olursak 1.3 Sport modelini ben kullanıyorum ve çok memnunum. C segmentinde tasarımı ve yolda verdiği güven hissi (gerçekten mest ediyor) olarak en iyi denilebilecek araçlardan biridir.
  • 26-05-2014, 13:06:04
    #7
    Mercedes c180 2008-2011 Model > Opel Astra 2013 Model > BMW 3,16 2008-2011 Model > Audi A3 2009-2011 Model > Seat Leon 2013Model > Megane 2013 Model

    benim sıralama böyle
  • 26-05-2014, 13:10:44
    #8
    Seçeneklerinin arasında Mercedes varsa diğerlerini unutabilirsin..
  • 26-05-2014, 15:14:59
    #9
    SHaReR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ufak bir düzeltme yapayım. 136 beygirlik motoru 1.3 değil 1.6' dır. Bayiler Sport modelini 70k' a bırakıyor. Gece sürüşü çok yapıyorsanız AFL far sistemi sebebiyle Cosmo tercih edebilirsiniz. Onun da fiyatı 76k civarında olması gerek.

    Araca gelecek olursak 1.3 Sport modelini ben kullanıyorum ve çok memnunum. C segmentinde tasarımı ve yolda verdiği güven hissi (gerçekten mest ediyor) olarak en iyi denilebilecek araçlardan biridir.
    1.6 mıydı o? 1.3 zannediyordum ben.