• 01-04-2014, 14:49:01
    #1
    Bugün arkadaşımın arabasını kiraladım. Arabada HGS etiketi var. Otoyola girişte yanlışlıkla OGS'den geçiş yaptım çıkarken de HGS'yi kullandım. Şimdi bana ceza gelecek orası kesin ancak ne kadar ceza gelir bu durumu daha önce yaşamış olan var mı ?
  • 01-04-2014, 14:52:33
    #2
    Googital.com
    burda birinin başına gelmiş http://forum.donanimhaber.com/m_73039401/tm.htm
  • 01-04-2014, 14:53:15
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    http://forum.donanimhaber.com/m_73039401/tm.htm

    Dilekçe yollanarak iptal edilebiliyormuş. Bu uygulama halen geçerli mi bilmiyorum normal süreçte 7 gün içinde plakaya ogs tanımlatırsanız ceza iptal oluyor.
  • 01-04-2014, 14:55:43
    #4
    3 gün içinde başvuru ile normal ücreti ödüyorsunuz.
    3 günü geçerse 10 katı ücret ödüyordunuz eskiden.
    Nere başvuru yapılacağını bilmiyorum. Google'da arama yapın.
  • 01-04-2014, 14:58:15
    #5
    Üyeliği durduruldu
    444 11 17 yi arayın yardımcı olurlar.
  • 01-04-2014, 15:08:25
    #6
    3 gün içerisinde ziraat bankasında ücret yatırılırsa sorun olmuyor. 1 sene önce bende geçmiştim ücreti bankadan yatırmıştım ceza gelmedi. sistem değişikliklerinden dolayı değişmeler olabilir önce banka ile görüşün hafta içi halledin ödemeyi derim
  • 01-04-2014, 16:26:32
    #7
    444 11 17 aradım açıklayıcı şekilde anlattım. Plakanın ilk ihlali olduğu için herhangi bir ceza yansımayacağını söylediler. Ancak ben tatmin olmadım http://uygulama.kgm.gov.tr/ihlal/Sayfalar/ihlal.aspx adresinden sorgulamaya devam edeceğim. ogs@kgm.gov.tr adresine de mail yolladım.
  • 10-11-2015, 11:27:07
    #8
    Arkadaşlar Aynı Hatayı Bende Yatım Bugün.Hemde 2 Kere,Aradım 444 11 17 Numaralı Hattı.Bayan Bilgilerimi Aldı.Hgs Hesabımdan Düşüleceğini Söyledi.Form Falan Doldurmadım.