Yanlışlıkla OGS'den geçtim
7
●18.113
- 01-04-2014, 14:53:15http://forum.donanimhaber.com/m_73039401/tm.htm
Dilekçe yollanarak iptal edilebiliyormuş. Bu uygulama halen geçerli mi bilmiyorum normal süreçte 7 gün içinde plakaya ogs tanımlatırsanız ceza iptal oluyor. - 01-04-2014, 16:26:32444 11 17 aradım açıklayıcı şekilde anlattım. Plakanın ilk ihlali olduğu için herhangi bir ceza yansımayacağını söylediler. Ancak ben tatmin olmadım http://uygulama.kgm.gov.tr/ihlal/Sayfalar/ihlal.aspx adresinden sorgulamaya devam edeceğim. ogs@kgm.gov.tr adresine de mail yolladım.
