Bugün arkadaşımın arabasını kiraladım. Arabada HGS etiketi var. Otoyola girişte yanlışlıkla OGS'den geçiş yaptım çıkarken de HGS'yi kullandım. Şimdi bana ceza gelecek orası kesin ancak ne kadar ceza gelir bu durumu daha önce yaşamış olan var mı ?