http://forum.donanimhaber.com/m_73039401/tm.htm

Dilekçe yollanarak iptal edilebiliyormuş. Bu uygulama halen geçerli mi bilmiyorum normal süreçte 7 gün içinde plakaya ogs tanımlatırsanız ceza iptal oluyor.