• 23-02-2014, 20:23:14
    #1
    Merhaba arakdaşlar, araba almaya karar verdik araştırma yapıyoruz. Geely isminde bir markaya denk geldim az önce fiyatı çok düşük ama modelleri yeni mesela adamın birisi 2011 model 1.3 motor benzinli aracı 13.500 TL'den satıyor. Biraz işkillendik açıkçası piyasası hep bu düzeyde gidiyor. ( http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...eferences=true )

    Yorumlarınızı öğrenmek istiyorum. Ama sadece bu araç hakkında bilgi verirseniz sevinirim. Aklımızda başka modellerde var ama bu biraz aklımızı çeldi.
  • 23-02-2014, 20:27:27
    #2
    celalyesil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arakdaşlar, araba almaya karar verdik araştırma yapıyoruz. Geely isminde bir markaya denk geldim az önce fiyatı çok düşük ama modelleri yeni mesela adamın birisi 2011 model 1.3 motor benzinli aracı 13.500 TL'den satıyor. Biraz işkillendik açıkçası piyasası hep bu düzeyde gidiyor. ( http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...eferences=true )

    Yorumlarınızı öğrenmek istiyorum. Ama sadece bu araç hakkında bilgi verirseniz sevinirim. Aklımızda başka modellerde var ama bu biraz aklımızı çeldi.
    Pazarda fazla etkin olamadıklarından dolayı teknik servis ve yedek parça konusunda sıkıntı yaşarsınız hocam. Ayrıca aracı satarken zarar edebilirsiniz. Bu araç yerine dacia önerebilirim size. Servis bakımından ve yedek parça bakımından tercih edilebilir.
  • 23-02-2014, 20:28:09
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir kaç yıl önce incelemiştim, aslında özellikleri gerçekten on numara
    bir yakınım 307 ile kaza yaptı, geely'nin halini anlatamam, bir araba nasıl o hale gelebilir gerçekten inanılmaz bir durumdu
    o günden sonra içinde "G" harfi geçen bir arabaya bile bakmadım.
    gerisini siz düşünün
    bence gidin o paranın çok daha azına 80-90 model kaya gibi alabileceğiniz arabalar var
    80-90 modelden ne çıkar demeyin, inanın tecrübe odaklı konuşuyorum.
    .
  • 23-02-2014, 20:29:26
    #4
    Farukaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazarda fazla etkin olamadıklarından dolayı teknik servis ve yedek parça konusunda sıkıntı yaşarsınız hocam. Ayrıca aracı satarken zarar edebilirsiniz. Bu araç yerine dacia önerebilirim size. Servis bakımından ve yedek parça bakımından tercih edilebilir.
    Şikayet varda şikayetleri gördüm hocam. En çok yaşanan sorun araçta paslanma oluyormuş. Bir diğer sorun ise lpg takılırsa muayeneden geçmiyormuş. Biraz daha araştırma yaptım çin malı bir marka olduğunu gördüm. Anında vazgeçtim.
  • 23-02-2014, 20:33:10
    #5
    Aldığınızda servis ve yedek parça sıkıntısı yaşarsınız. Satmaya kalktığınızda zor satılır.
  • 23-02-2014, 20:34:17
    #6
    Önü Mercedes arkası opel varın gerisini siz düşünün
  • 23-02-2014, 20:35:21
    #7
    açıkçası birazda ona kandık ama yok beş para etmez çin malı.
  • 23-02-2014, 20:35:39
    #8
    Üyeliği durduruldu
    fiyatına göre çok iyi araç bence. yeni modellerini incelemiştim volvo motoru kullanıyorlar. iç malzeme kalitesi orta şeker
  • 23-02-2014, 20:39:17
    #9
    o paraya onun yerine http://www.sahibinden.com/renault-r-19-1.6-europa-alize bundan alın. Yıllarca binin eskimez sağlam araba.