Merhaba arakdaşlar, araba almaya karar verdik araştırma yapıyoruz. Geely isminde bir markaya denk geldim az önce fiyatı çok düşük ama modelleri yeni mesela adamın birisi 2011 model 1.3 motor benzinli aracı 13.500 TL'den satıyor. Biraz işkillendik açıkçası piyasası hep bu düzeyde gidiyor. (
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...eferences=true )
Yorumlarınızı öğrenmek istiyorum. Ama sadece bu araç hakkında bilgi verirseniz sevinirim. Aklımızda başka modellerde var ama bu biraz aklımızı çeldi.