Merhaba arkadaşlar,
Yaptığım bir site localde iede duzgun calısıyor, fakat ftpye atınca ie de bozuyor.
Sorun ne olabilir?Yardımcı olacak üstad varmıdır?
İki farklı hostda denedim sorun aynı.
demo
İe Sorunu,Localde çalışıyor, ftp de site kayıyor
2
●807
- 09-11-2012, 22:20:49Üyeliği durduruldu
<meta http-equiv="X-UA-Compatible" content="IE=EmulateIE8"/>
yukarıdaki kodu <head> hemen altına ekleyip denermisin böylelikle ie9 da ie8 yorumlama yapmış olucaz ben test ettim düzeldi gözüktü
- 10-11-2012, 20:29:52Üyeliği durdurulduSağolasın hocam teşekkür ettimhackersatranc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle