Tek sayfa bir html sitem var. Firefox'ta site istediğim gibi sola dayalı ve kaydırma çubuğu sağda fakat İnternet Explorer'da sağa dayalı ve kaydırma çubuğu solda. Bunu Firefox'taki gibi nasıl yapabilirim?
öncelikle css reset kullanmayı alışkanlık haline getirmelisin sonra kodları paylaşırsan daha çok yardım alırsın. Takıldığın yerdeki kodları gönder yardımcı olurum.