• 18-09-2010, 15:28:57
    #1
    Tek sayfa bir html sitem var. Firefox'ta site istediğim gibi sola dayalı ve kaydırma çubuğu sağda fakat İnternet Explorer'da sağa dayalı ve kaydırma çubuğu solda. Bunu Firefox'taki gibi nasıl yapabilirim?
  • 20-09-2010, 16:14:47
    #2
    öncelikle css reset kullanmayı alışkanlık haline getirmelisin sonra kodları paylaşırsan daha çok yardım alırsın. Takıldığın yerdeki kodları gönder yardımcı olurum.
  • 27-09-2010, 17:05:33
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    float:left; dermisiniz ?
  • 07-10-2010, 00:47:16
    #4
    Etki eden kodları görerek yorum yapmamız daha doğru olur.