merhaba arkadaşlar şimdilik sorunum bu şekilde bir banner var =) bunu üst ve kenarları sayfaya yapışık yapmak istiyorum acaba nasıl yapabilirim.
şimdiden teşekkür ederim.
Banneri Üst ve kenarları yapışık yapma
2
●946
- 14-04-2010, 16:24:10daha detaylı bilgi verseydiniz daha iyi olurdu. eğer ki banner'ı çektiğinde tarayıcı ile arasında kalan boşluktan bahsediyorsan eric meyer'in reset css'i çözüm olabilir. senin anlatmandan benim anladığım bu oldu. doğru anladığımı varsayarak reset css'de paylaşıyorum

http://rapidshare.com/files/375779069/reset.css
