• 27-10-2009, 16:24:45
    #1
    Web sitem firefox'ta düzgün IE'de ise footer bölümünü göstermiyor. Chrome'de ise site nerdeyse hiç açılmıyor.

    CSS dosyalarını buradanindirebilirsiniz.. Acaba sorun ne olabilir?
  • 04-11-2009, 21:57:03
    #2
    doctype kullanıyormusun html tagından önce?