• 08-08-2025, 15:31:53
    #10
    arayüz tasarımcısının yapması gereken bir iş. yine de, frontend tasarımcı birinin temel seviyede arayüz tasarlayabilmesi gerektiğini düşünüyorum
  • 21-09-2025, 22:02:28
    #11
    osmannnnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostlar Front end konusunda zorlanıyorum çalıştığım şirkete çizilen hazır bir tasarımı koda dökebiliyorum fakat sıfırdan tasarım yapamıyorum patronum beğenmiyor neyin nasıl güzel duracagını bilmiyorum ne yapmam lazım kovulucam böyle giderse backendim iyi front da istediğim tasarımı yaparım fakat neyin güzel duracagını bilemiyorum ne yapmam lazım
    iş verilmediyse hocam yardımcı oluruz
  • 21-09-2025, 22:53:14
    #12
    Verilmedi hocam yardimci olabilirseniz cok iyi olurr
  • 22-09-2025, 17:42:15
    #13
    Pozisyonda kimin neyi yapması gerekir vs değil sizin için yazıyorum. İçerisinde bulunduğunuz iş gereği zaten bir çok tasarımla iç içesiniz öncelikle geliştirdiğiniz proje için piyasadaki örnekleri hızlı bir inceleyin sonrasında, kafanızda oluşan tasarımı low level wireframe ile hızlıca çizip görsellik kazandırabilirsiniz bu aşamada neyin ne kadar uyduğunu görebilirsiniz eğer her şey uyumlu ise bunu high level wireframe de tasarlayarak ui çizebilirsiniz. Gerisi koda dökme. Bu bir süreç ve adım adım gidilmesi gerektiğini işyerindeki patronun anlaması lazım gerek bütçe gerek zaman tasarrufu için bu adımları işlemeden hadi hızlı proje bitirelim hız hız hız diyen biri ise Allah sabır versin piyasanın çoğu böyle