Merhabalar arkadaşlar. Bir site yaptım ama bütün tarayıcılarda sorunsuz çalışırken ie6'da sağ taraftaki uygulamalr footer'ın üzerine çıkıyor. css den position:absolute yaptım. Normalde float:left ve display:inline olması lazım. Ama bunu girdiğimde ie6'da site darmadağn görünüyor. Position:absolute yaptığımda site düzeliyor ama sağtaraftaki uygulamalar footer'ın üzerine çıkıyor. Ne yapmam lazım. Bütün kodları uyguladım yok anam gene olmadı.

Site adresi: http://www.istavder.com