• 07-02-2009, 17:10:20
    #1
    ücreti karşılığında validator hatalarımı yani bu hataları
    ve buradaki hataları düzeltecek arkladaş varmı ?
    düzeltecek arkadaş aranmaktadır. arkadaş bana kaç tl ye düzelteceğini pm yoluyla bildirmesini istiyorum
  • 11-02-2009, 20:21:57
    #2
    daha hala bu konuyla ilgili yardım edecek kişi yokmu konuyu yanlış yeremı açtım yoksa
  • 11-02-2009, 23:08:43
    #3
    arkadaşım hatalar için sana zaten sebebini yazıyo, birisi css için, diğeri de html için.

    misal html için attribute hatalarını bolca yapmışsın. özellikle marginlerde. kabul olmayan şeyler yazmışsın. bunlar senin kullandığın doc type ile de ilgilidir bu arada. sen bi doc type atamamışsın bi de.

    xhtml ile kodlarken (ki çok hata da bundan olmuş) önce açtığını önce kapamak zorundasın ve taglar için küçük harf kullanmalısın. misal:
    <p> <a href=""> </p></a> olmaz, doğrusu:
    <p> <a href=""> </a></p> gibi....

    bunun gibi hatalar işte. ayrıca
    <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
    falan da kullan .

    dediğim gibi hatalar doc type a göre değişir bu arada.
    kolay gelsin.
  • 12-02-2009, 08:17:14
    #4
    anka81 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım hatalar için sana zaten sebebini yazıyo, birisi css için, diğeri de html için.
    misal html için attribute hatalarını bolca yapmışsın. özellikle marginlerde. kabul olmayan şeyler yazmışsın. bunlar senin kullandığın doc type ile de ilgilidir bu arada. sen bi doc type atamamışsın bi de.
    xhtml ile kodlarken (ki çok hata da bundan olmuş) önce açtığını önce kapamak zorundasın ve taglar için küçük harf kullanmalısın. misal:
    <p> <a href=""> </p></a> olmaz, doğrusu:
    <p> <a href=""> </a></p> gibi....
    bunun gibi hatalar işte. ayrıca
    <html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
    falan da kullan .
    dediğim gibi hatalar doc type a göre değişir bu arada.
    kolay gelsin.
    anka bilgiler için teşekkürler ama anlasam zaten ben kendim yapacağım cretli adam tutmıyacağım