site içinde kutucuk içinde yeni bir site açmak istiyorum. bunun için en uygun kod nedir. aslında tam olarak yapmak istediğim free hostta yayınladığın yüksek band. lı sitemin başlangıç sayfasını kendi domaini olarak belirlemek. Yani mesela
www.xxx.com diye bilecek herkes. oraya girince tüm sayfa içinde yonlenmeden (tüm sayfayı kutucuk olarak baska bir sayfayı açarak) içinde xxxx.xx.funpic.org u açtırmak.
Frontpage de buldum bir kod. ancak daha iyileri varmıdır acaba diye arastiriyorum.. Frontpage deki kod budur
<p><iframe name="I1" src="xxxx.xx.funpic.org">
</iframe></p>
Yardım edenlere sonsuz teşekkurler