• 05-04-2020, 09:33:57
    #1
    Arkadaşlar benim ekranım 1366 ve 1920 lik bir tasarımı dökerken zorlanıyorum bir araç var 1920 geniliğinde ekran oluşturuyor oradan döküyor responsive olarak 1366 ya ayarlıyorum ama bu şekilde çok zaman alıcı ve zor oluyor bunun daha kolay bir yolu yok mudur? Yani ekranımdan büyük tasarımları dökerken. Tecrübeli kişilerden yardım bekliyorum.
  • 05-04-2020, 13:26:11
    #2
    geliştirici araçlarından faydalanıyorum ben
    Ctrl + Shift + M ( Büyük M olmalı onun için Caps Locak açık olmalı. )
    Başka kolay alternatif olduğunu sanmıyorum ama varsa bende öğreneyim