• 24-11-2019, 11:53:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Değerli arkadaşlar iframe ile bir siteyi siteme çektim ancak çektiğim sitenin logosunun falan görünmesini istemiyorum. Çektiğim sitenin üst kısımlarına parde uygulamak mümkün mü acaba ?

    Bu konuda yardımınıza ve desteğinize ihtiyacım var ...
  • 24-11-2019, 12:25:08
    #2
    <iframe scrolling="no" src="https://site" style="border: 0px none; margin-left: -25px; height: 330px; margin-top: -90px; width: 400px;">
    Px değerleri ile artık oynayıp çekeceğin siteye göre ayarla