Değerli arkadaşlar iframe ile bir siteyi siteme çektim ancak çektiğim sitenin logosunun falan görünmesini istemiyorum. Çektiğim sitenin üst kısımlarına parde uygulamak mümkün mü acaba ?
Bu konuda yardımınıza ve desteğinize ihtiyacım var ...
İframe ile çektiğim sitenin bir kısmını görmek istemiyorum.
1
●246
- 24-11-2019, 12:25:08<iframe scrolling="no" src="https://site" style="border: 0px none; margin-left: -25px; height: 330px; margin-top: -90px; width: 400px;">
Px değerleri ile artık oynayıp çekeceğin siteye göre ayarla