can sıkıntısından yaptığım index nasıl olmuş? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
can sıkıntısından yaptığım index nasıl olmuş?
9
●
442
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
HTML - CSS - XML
can sıkıntısından yaptığım index nasıl olmuş?
1
2
01-06-2019, 15:06:44
#10
hkkcngz
bilgicinitr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Merhaba telefondan siten acilmadi hocam
emin misin hocam bi kontrol et istersen
GhostAngel adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sade ve çok hoş olmuş, eline sağlık.
teşekkürler 😊
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler