• 24-06-2015, 18:04:04
    #1
    Merhaba arkadaşlar promosyon firmasında çalışmaktayım siteye uygun bir html5 teması satın aldım firmanın isteğine göre uyarladım fakat bir şeyi yapamadım ürünler kısmında direk sağda iletişim formu yer almakta direk siparişi vermek için fakat bunu yapamadım en ufak bir contact formuda yer almamaktadır iletişim formu oluşturabilecek varsa eğer çok minnettar olurum teşekkkürler.

  • 25-06-2015, 17:44:21
    #2
    Form gönderimimi yapamıyorsunuz yoksa bu kodlanacakmı bilgi verirseniz yardımcı olmak isterim


    webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar promosyon firmasında çalışmaktayım siteye uygun bir html5 teması satın aldım firmanın isteğine göre uyarladım fakat bir şeyi yapamadım ürünler kısmında direk sağda iletişim formu yer almakta direk siparişi vermek için fakat bunu yapamadım en ufak bir contact formuda yer almamaktadır iletişim formu oluşturabilecek varsa eğer çok minnettar olurum teşekkkürler.

  • 26-06-2015, 01:18:58
    #3
    EBT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Form gönderimimi yapamıyorsunuz yoksa bu kodlanacakmı bilgi verirseniz yardımcı olmak isterim
    hocam sayfa html olduğu için içerisinde herhangi php iletişim formu kodlaması yer almamakta fakat temayı kodlayan kişi ürün sayfasına iletişim formu koymuş hiç bir işlevselliği yok ama kısacası var olan iletişim formu üzerinde mail sistemini aktif edebilirmisiniz rica etsem temayı yollayabilirim mümkünse eğer
  • 26-06-2015, 03:25:37
    #4
    Sanırım yönetim paneli yok bunun, Varsa yönetim paneline entegresini yapabilirim yoksa da yazarız sorun değil. Bana ulaşırsan halledelim.
  • 26-06-2015, 09:29:18
    #5
    Gönderin hocam halledeyim Host firmanızın phpmailleri açıkmı yoksa stmp ilemi ayarlıyayım ?


    webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sayfa html olduğu için içerisinde herhangi php iletişim formu kodlaması yer almamakta fakat temayı kodlayan kişi ürün sayfasına iletişim formu koymuş hiç bir işlevselliği yok ama kısacası var olan iletişim formu üzerinde mail sistemini aktif edebilirmisiniz rica etsem temayı yollayabilirim mümkünse eğer
  • 27-06-2015, 02:20:37
    #6
    EBT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gönderin hocam halledeyim Host firmanızın phpmailleri açıkmı yoksa stmp ilemi ayarlıyayım ?
    teşekkür ederim ilginiz için tekrardan firmanın kiralık sunucusu mevcut tüm izinler açık diye biliyorum
  • 27-06-2015, 09:16:14
    #7
    o zaman php mail açıksa ona göre yapıyorum hocam indirme linkinide gönderdim pm olarak

    webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim ilginiz için tekrardan firmanın kiralık sunucusu mevcut tüm izinler açık diye biliyorum
  • 01-07-2015, 11:40:57
    #8
    arkadaşlar maalesef olmadı ben beceremedim büyük ihtimalle yardımcı olabilecek varmı acaba