• 28-01-2014, 17:41:07
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Siteme Ücretini ödeyerek xml entegrasyon kurdurmak istiyorum.

    Yani toptancıların ürünlerini siteme çekmek istiyorum. Bu modülü siteme kuracak kişiler varsa ücret konusunu konuşabiliriz.

    ücret istemeyenlerle siteye ortaklık konuşulabilir.

    Yardımcı olabilecek arkadaşları bekliyorum.
  • 29-01-2014, 15:24:44
    #2
    Pm Gönderildi.