• 18-12-2007, 14:49:23
    #1


    Arkadaşlar, resimde gördüğünüz bedava dağıtılan bir tasarımın bozulmuş şekli, ancak tablolarıyla oynamadım.Merak ettiğim bu ekrana yapışan tabloları nasıl yapabiliriz frontpage'de?
  • 18-12-2007, 15:05:33
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    <body topmargin=0 leftmargin=0>

    bunu yaparsan olur...
  • 18-12-2007, 15:17:37
    #3
    Yardımınız için çok teşekkür ederim.