FrontPage Tabloyu ekrana yapıştırmak - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
FrontPage Tabloyu ekrana yapıştırmak
2
●
644
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
HTML - CSS - XML
FrontPage Tabloyu ekrana yapıştırmak
18-12-2007, 14:49:23
#1
umutcanyildirim
Arkadaşlar, resimde gördüğünüz bedava dağıtılan bir tasarımın bozulmuş şekli, ancak tablolarıyla oynamadım.Merak ettiğim bu ekrana yapışan tabloları nasıl yapabiliriz frontpage'de?
18-12-2007, 15:05:33
#2
Sentess
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
<body topmargin=0 leftmargin=0>
bunu yaparsan olur...
18-12-2007, 15:17:37
#3
umutcanyildirim
Yardımınız için çok teşekkür ederim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler