• 22-08-2012, 13:39:25
    #19
    Üyeliği durduruldu
    5 yıldır vit deyim çokta memlunum açikçasi
  • 27-08-2012, 15:01:38
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Netinternet Osman bey ve ekibi gayet dürüst ve güleryüzlüler her sorununuzda yardım ederler sıkıntı yaşamazsınız
  • 01-09-2012, 02:31:02
    #21
    v i t ten kesinlikle almayın. telefona bile bakmıyorlar günde 15 defa telefon açıyorum kimse bakmıyor. müşteri hizmetleri diye birşey yok firmada. paranızla rezil olmak isterseniz deneyebilirsiniz..
  • 01-09-2012, 02:37:34
    #22
    Netinternet! işinde uzman ve kalitede en öndeler
  • 01-09-2012, 02:37:50
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Eğer Profesyonellik istiyorsan Vi+, Netinternet de çok iyi bir firma fakat destek sorunları mevcut.
  • 01-09-2012, 02:59:37
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Netinternet derim Kendileri hem alanında uzman bilgili hemde müşterilierine karşı oldukça sevgili ve saygılı Yeni gelişmelerden haberim yok ama eski ofislerine gitmiştim gerçekten ellerinden geldiği kadar yardımcı oldular Netinternet te sorun yaşamazsınız.